36


دیشب آخر شب همینجوری بی دلیل یهو حالم بد شد.. بالا میووردم... از حلقمم خون میومد.. به همین شیکی
فک کنم باز بخاطر سیگارام باشه.. نگران شدم.
میترسم مث پارسال باز بگن سرطان داری..
کلا به یه جایی رسیدم که از بدنم میترسم.. ترجیح میدم دکتر نرم..

34

به سهیل تو لاین پی ام دادم امروز.. خوند ها ولی جواب نداد..
ولی ای کاش یه چیزی میگف حتی شاید دعوا..

33

پاییز امسال منو یاد پاییز سال 91 میندازه..
که یکی از بدترین پاییزای زندگیم بود..
نمیدونم چرا؟؟!!
اصلنم چیزی یادم نمیاد که پارسال یا سال قبلترش چجوری بوده؟!!

32

هوا واسه من که خیلی سرماعیم خیلی سرد شده..
انگار پاییزم رد شده.. نزدیک زمستونه..

31 (تو)

پر از یاد تو پر خاطره
چشام هرشب از نبودت پره
اگه قلب من واست میزنه
اگه بی چشات دلم میشکنه

خداحافظ تو بااینکه هنوزم میمیرم برات
خداحافظ تو میسوزوندم اتیش خاطرات
خداحافظ تو تا قلب به تنهایی عادت کنه
تا اشکم به چشمام خیانت کنه
قرارمون نبود تنها بری تو
قرامون نبود بی توبمونم
قرارمون نبود فاصله باشه
قرارمون نبود بی تو بخونم