در مستعصل ترین حالت ممکنم...

کاش یکی مستقیم‌بهم بگه کار درست چیه؟! و چیکار باید کنم؟!

دلم یه عشق از جنس ثمین و احمدرضا میخواد

همینقدر قشنگ و گوگولی

همینقدر خالص و پاک

وهمینقدر جفت شیش طور

کرونای من همه رو نگران کرده و میگن داره طولانی میشه و چرا خوب نمیشی؟!

و استراحتی که ندارم..

و عزیزای زندگیم که به نوعی نگرانمن..

مگه میشه قرصی که همه میخورن و ده دقه بعدش بیهوش میشن و میخوابن تا لنگ ظهر فردا رو من اثری نداشته باشه؟!!!؟

از ساعت ۹ خوردم قرصو و الان ساعت نزدیک دو ونیم شبه و مثل جغد بیدارم..

مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟

چند وقت پیشا رفتم یه دوست قدیمی که همکلاسی کلاس زبانم بود رو به اصرار زیاد خودش دیدم..

و حالا چند شب پیشا بهم پیام داد که هما من تو رو خیلی دوست دارم. ازت خوشم میاد و خیلی بهت فکر کردم و بیا باهم باشیم و فلان و بیسار..

من چشام قفل بود رو صفحه که این چی میگه؟! 

حالا  الان که من کلا تو موود این چیزا نیستم و ذهنم درگیر فقط کار و پوله..

بعد وضعیت کرونا قراره باز برم ببینمش و باهم‌صحبت کنیم!