خدای قشنگم واسه امروز ازت خیلییییی زیاد ممنونم.. 

خدا جون قلبم مرسی برای همه اتفاقا و لحظه های امروز که خودت میدونی و من..

شکرت خدای قلبم..

عاشقتم خودت میدونی

نشسته جلو من با دهن پر و باز که صحبت میکنه..

از بطری تو یخچال که آب میخوره..

نون خشک و پنیر گذاشته واسه صبحونه مثلا...

اون شکلاتایی که خودم برده بودمم باز نکرد حتی تعارف بزنه. خخخ

ولی خدایی نمیدونم من سخت میگیرم تو اداب مهمون دادی و معاشرت یا ایشون خیلی احساس راحتی میکرد با من...

ولی ترجیح میدم بزارم رو حساب صمیمیت و خاکی و راحت بودنش.. در غیر این صورت من نمیتونم تحمل کنم این حجم از پلشتی رو..

برزیلم رفته.. ۶ ماه دیگم میخاد بره اسپانیا.. 

خدایا من چی پس؟!!!!!

یعنی فک کنم بالای یه میلیون بار بعضیا بهم میگن تو استخون بندیت درشته چرا خودت لاغری ؟! 

و 

بالای یه میلیارد بار هم یکسریای دیگه میگن وای تو مانکنی.. چه قدی،چه کمر باریکی. شکم تخت و فلان و بیسار.. 


بابا کمتر گه بخورین دیگه!! ولم کنین.. ول کنین همو.. انقدر به کار همه کار نداشته باشید.. چیکار کنم الان لاغرم؟ برم تو دیوار.. ندارم دیگه استعداد چاقی..  

چرا یاد نمیگیریم هر حرفیو نزنیم.. مثلا من خودم نمیفهمم چاقم یا لاغر یا متناسب.. 

#آینه توالت نباشیم لطفا

قفلی جدید

نارنجی، امیر مقاره

کمر درد هایی که ادمو بی تاب میکنه واقعا.. 

امیدوارم مثل پدرم درگیر دیسک کمر نباشم فقط.. مرسی