جریان متخصص هم واسه چک کردن یه بیماریه..

توهم سرطان 

چند روزه فکرمو مشغول کرده..

من اول که بخوام این صفحه نوشتار رو باز کنم میام نظراتو چک میکنم..

واقعا خوشحالم میکنی که میخونی و یادت نرفته ادرس اینجا رو..

زندگی عجیب ادما رو گرفتار کرده.. بخصوص زندگی تو ایران.. کاشکی تموم شه.. تموم شیم.. 

همه فکرم شده این داستان..

به هیشکیم نمیتونم بگم..

باید برم پیش یه متخصص..

امشب برای بار سوم بهم ثابت شد که ابدا نباید به حرف کسی گوش کرد..اول خودت فکر کن اگه نتونستی تصمیم درست بگیری از بقیه راهنمایی بگیر نه اینکه صرفا به حرف اونا گوش کنی..

ایندفعه دیگه اویزه گوشمه

یعنی هروقت من عکس این 176 نفرو تو اینستا دیدم فقط اشک ریختم و اشک...

اصن حتی یک صدم ثانیه ام نمیتونم تصور کنم حالشونو اون لحظه بین زمین و اسمون از یه نیروی خودی..

صداهاشون.. چهره هاشون.. پستای اینستا و توئیترشون... و حالا خانواده هاشون..

خدای من !!!!