489

چقد دلم میخواد سیگار بکشم همین الان.. همینجا کنار پنجره بارون خورده

488

دختره بیشعور!!

دلم میخواد خفش کنم...

487

به یه حجم عظیمی از تنهایی رسیدم که نه تنها روابط اجتماعی بیرون از خونه ندارم بلکه تو خونم دیگه تنهام..

صبح که میرم سرکار همه خوابن.. ظهر که میام کسی خونه نیست.. خودم نهار میخورم بعد از ظهر که از اتاقم میام بیرون دوباره بازکسی نیست و همه رفتن بیرون..

یکی با دوستش یکی بازار یکی با همسرش و...

خودمم و خودم..

رسما خدا داره اعلام میکنه پیام بازرگانی بیش نیستی!! کسیم حسابت نمیکنه..

خدا انقد نامردی نکن شادیامو بهم برگردون! من الان دیگه نه چیزی دارم نه چیزی هستم!!!

:|

486

اصولا وقتی حال روحیم میزون نیس یا عصبیم فکرای شوم خیلی فجیعی به مغزم میرسه!!!

تو این مدا فقط یک نفر بود که مثل خودم بود.. فازش و ذهنیاتش و بیزاری از همه چیش و...

که اونم الان تغیر کرده شده مث بقیه ادما.. بعد اونروز داشت منم نصیحت میکرد اره باید اینجوری باشی و فلان..

دیگه اینم واسم حذابیتشو از دست داد..

دیگه عمرا کسیُ مث خودم پیدا کنم!!

روز به روز بیشتر دارم تو این پوچی غرق میشم و عذاب کشیدنم بیشتر..

دِ لعنتی تموم شو دیگه!

485

من نمیدونم چرا از هرجا پاکش میکنم باز از یه جا دیگه عکسش درمیاد!!