رژه.. سرباز.. تیربارون.. اسلحه.. جوونا..

هشتگ اهواز مظلوم

از اینکه انقد راحت میتونم بغض کنم و اشکم دربیاد متنفرم..

دلم میگیره واسه گذشته.. با همه اتفاقای تلخ و گوهش بازم زندگی جریان داش واسم.. 

تفریح داشتم.. 4 تا رفیق و دوست و... بودن باهاشون خوش بگذرونم روزای گوهم یادم بره حتی لحظه ای.. یادش بخیر جوونیام..

سال به سال یکی از عزیزام داره ازم دور میشه و من دارم تنها تر میشم.. نمیدونم اخرش قراره چی به سر زندگیم بیاد..

یه روزی منم همه چیو به باد میسپارم.. هم خودمو همه خاطره هامو..

از زندگیم به طرز داغونی خسته و کلافه ام..

اگه امیرم بره واقعا میمیرم.. تنها ترین تنها ها میشم..


از مادر بودن فقط غذا پختن بلده..

میگه روانکاوه گفته به این نوع مادرا میگن مادر مرده..

انگار هیچ احساسی نباید داشته باشه..

بغل.. دوست داشتن.. پشت فرزند بودن.. حمایتش کردن.. ارومش کردن.. و.....

هیچی..!!

راس میگف

زنگ زده به من که شرمنده چن بار زنگ زدی جواب ندادم. پیام دادی جواب ندادم.. 

حالم خوب نبود...

خودکشی کرده بودم..

به همین راحتی!! بعد میگه چرا داری گریه میکنی؟!

................