74

نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم که از زندگی راحت بشم؟!
یا مثلا به عبارتی چطوری میشه زندگی قشنگ داش؟؟
من و بالای سرم یه عالمه ابر تیره و سیاه گرفته که همیشه یا میباره رو سرم یا بغض باریدن داره...
آخر همه چی همینجاس که من هستم.. دیگه شاید 26 سالُ کامل تجربه کردم...

73

خیلی چیزا هس که باس بنویسم...
ولی بعضیا اونقدی ارزش ندارن که بخوام ازشون خیلی چیزی یادگاری بزارم.. یا مثلا نقش مهمی ندارن تو زندگیم..
دلم واسه امین تنگ شده دوباره..

72

ینی اصن باورم نمیشه که چن شبه نخوابیدم؟!!
از سر درد مغزم داره منفجر میشه..
امشبم اصن خوابم نمیاد...
قرص :|

71

سرم درد میکنه..
از اول پاییز تا الان خیلی کم بوده روزی که بخوام به زندگی امیدوار بوده باشم...
امشبم یکی از همون شباس..
چه حس بدیه...
خوشبحال عروسکم.. همیشه تو همون دنیای عروسکیش میمونه..
کاش میشد نفهمید.. ندید.. نشنید.. نرف.. مث عروسکم

70

پاییز امسال خیلییییییییییی مزخرفه.. اصن دوسش ندارم... خیلی دلگیره..


"دلم گرفته"